Povianočná výmena

 
 
 
  • 0948 878 331
  • info@abenys.sk
 
 
 
ÚVOD > výmena tovaru > Povianočná výmena
 

Povianočná výmena

Podarilo sa Vám kúpiť nevhodný darček
 

Alebo ste neuhádli veľkosť a 14 dňová lehota na vrátenie tovaru už dávno uplynula?

Nebudeme si predsa ničiť sviatky, nevhodný darček vymeníme do 15.1.2019.

Povianočná výmena platí len pre tovar zakúpený v našom e-shope www.abenys.sk počas decembra 2018.


Ako na to?

Budete potrebovať číslo Vašej objednávky - nájdete ho v e-maily, ktorý ste zadali pri objednávke.
K výmene nepotrebujete faktúru, doklad o úhrade ani iný zbytočný papier - prosím netlačte ich, šetrime prírodu :)

1.  Nepoškodený, nepoužitý tovar s visačkami a v originál balení prosím šetrne zabaľte (aby prežil cestu) a pošlite k nám na adresu :  ABENYS s.r.o., Žitnoostrovská 1302/3, 92901 Dunajská Streda - prosím pribalte na malý papierik číslo objednávky, aby sme to vedeli identifikovať. 

2.  Vyberte si tovar, ktorý si prosíte vymeniť, na našej stránke www.abenys.sk. Nahoďte si objednávku (aby sa tovar hodil do rezerve pre Vás) a do komentára napíšte : Povianočná výmena s objednávkou č. (doplňte staré číslo objednávky)

3. Hneď ako tovar dorazí na sklad a prejde kontrolou, bude Vám na tovar vystavený dobropis, ktorý následne odpočítame z Vami vytvorenej objednávky. Prípadný rozdiel v objednávke doplatíte bankovým prevodom alebo dobierkou pri preberaní balíčka.

  Nakoľko sa jedná o výmenu po zákonom stanovenej 14.dňovej lehote,  spotrebiteľ nemá nárok na vrátenie plnej ceny zaplateného tovaru vrátane nákladov na dopravu v zmysle § 7 a nasl. zákona č.102/2014 Z. z. . 
  Spotrebiteľ znáša náklady na doručenie vráteného tovaru predávajúcemu.

   Primeraná starostlivosť o tovar musí byť však  zachovaná. Tovar nesmie byť poškodený, musí byť s pôvodnými visačkami, v pôvodnom balení a nesmie javiť známky použitia. V prípade, že spotrebiteľ vráti tovar na výmenu so zníženou hodnotou, predávajúci má právo takýto tovar odmietnuť vymeniť. Spotrebiteľ zodpovedá za toto zníženie, ak to bolo spôsobené v dôsledku zaobchádzania, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Predávajúci má právo takýto tovar odmietnuť vymeniť.

 Predávajúci nie je povinný vybaviť objednávku s požiadavkou výmeny pred tým, ako mu je tovar vrátený. V prípade nedoručenia tovaru predávajúcemu. Spotrebiteľ musí vedieť preukázať zaslanie tovaru späť predávajúcemu a prípadne nedodanie / stratu / vyriešiť s prepravcom, ktorého zvolil.

 

 
 
 
Novinky z našej ponuky
412
 
 
Novinky z našej ponuky
48
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia